eentjetussedeur.net Forumindex
eentjetussedeur.net    Roept u maar ...
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren   ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Welkom, welkom, welkom!

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    eentjetussedeur.net Forumindex -> laat ook een berichtje achter
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
eentjetussedeur
Dirigent
Componist
administrator

BerichtGeplaatst: Zo Sep 30, 2007 6:04 pm    Onderwerp: Welkom, welkom, welkom! Reageren met citaat

Geachte gasten,

Welkom in ons gastenboek. Je ziet wel dat wij ons best doen om zoveel mogelijk ons lief en leed met iedereen te delen. Wij schamen ons (bijna) nergens voor. Surprised Het meeste kan je dan ook met het bekende "korreltje zout" nemen. Soms zelfs is het beter om het hele zoutvaatje maar over de berichten uit te strooien. Wink

Maar... Wij vinden het ook erg leuk om te weten wie er allemaal bij ons een kijkje nemen. En dus vragen wij aan iedereen die onze site bezoekt: laat even een berichtje achter. Al is het alleen je naam maar.

Want we zijn heel nieuwsgierig. Cool

-> Klik op Reply
Terug naar boven
Sandertje
leerling muzikant

BerichtGeplaatst: Ma Okt 01, 2007 5:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Sander Laughing
Gast

BerichtGeplaatst: Di Okt 02, 2007 2:30 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hugo

Leuke Site!
Terug naar boven
jos
Gast

BerichtGeplaatst: Za Okt 06, 2007 4:54 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ziet er goed uit!!!!
Terug naar boven
ikke
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Okt 10, 2007 2:09 pm    Onderwerp: gdvrdmm @%$&*@#$ Reageren met citaat

Nou ik vind het nu al een kl**t* site. Ik kan blijkbaar niet eens een autorisatiecode goed overtypen. En nu mag ik het ook al niet meer proberen. Sad
Dadelijk toch nog maar eens kijken of het me nu wel lukt. Evil or Very Mad

Maar verder wel leuk gedaan hoor Arnoud petje af.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    eentjetussedeur.net Forumindex -> laat ook een berichtje achter Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: